Tijd van mijn leven! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu Tijd van mijn leven! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

Tijd van mijn leven!

Door: sannelubberman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 Januari 2012 | Australië, Sydney

Ik zat net in het vliegtuig van Christchurch naar Sydney en toen vroeg ik mezelf toch wel even af waar de laatste 3 maanden zijn gebleven. De tijd is zo snel gegaan. Maar ik denk dat dat juist een goed teken is want dat betekend dat ik het heel erg naar mijn zin heb gehad.
Ik heb de tijd van mijn leven gehad hier. Ik heb de Great Ocean Road gereden, gedoken in het Great Barrier Reef, wezen zeilen tussen de mooie eilanden van de Whitsundays, gedanst onder de sterren op Fraser Island tijdens kerst, Een skydive in Taupo gedaan en 20 km op sportschoenen gelopen tussen de vulkanen door en nog veel meer!!
En het was allemaal zo makkelijk. Ik dacht echt dat het wel lastig zou zijn om in je eente rond te reizen, maar ik heb zoveel leuke dingen gedaan en leuke mensen ontmoet. En natuurlijk ben ik mezelf wel een keer tegengekomen, maar wie heeft dat nou niet?

Gister was ik in Christchurch waar vorig jaar die aardbevingen zijn geweest. Dat was best wel heel indrukwekkend om te zien. We vroegen aan een local waar het CBD was. En toen vertelde hij heel zielig dat dat er niet meer was. Het is echt een spookstad. We zijn naar het centrum gelopen maar we konden er niet in en alles was afgezet met hekken. Overal waren gebouwen en huizen ingestort. Echt heel naar om te zien. En de Sfeer die er hangt is ook niet echt heel prettig. Beetje jammer om Nieuw-Zeeland zo af te sluiten.
Maar nu ben ik in Sydney en het is hier heerlijk warm. Straks ga ik even Uggs kopen en Billabong flipflops. Morgen nog even naar Bondi en dan gaat mijn terugreis beginnen. Nog even 2 dagen Singapore, zodat ik niet een hele erge jetlag heb als ik terug kom en zaterdag avond dus meteen aan de borrel kan ;).

Iedereen heel erg bedankt voor alle leuke berichtjes die jullie hebben achter gelaten!
Vanaf nu kunnen jullie niet meer zelf bepalen of jullie mijn verhalen willen horen of lezen, maar ik ga jullie dwingen om vanaf zaterdag in levende lijve naar mij te luisteren totdat jullie er HELEMAAL zat van zijn!

Tot zaterdag! Heel veel liefs!

  • 30 Januari 2012 - 06:54

    Tineke :-):

    Kan niet wachten! :-) Tot zaterdag moppie! En fijne terug reis!!!! Kusjes!!!!

  • 30 Januari 2012 - 08:54

    Nienke:

    Hey Sanne,

    Super om te horen dat het een geweldige reis was!! Thuis flink nagenieten met de foto's, filmpjes etc. Hele goede reis terug alvast en geniet nog even van de zonnestralen!!! :P

    XXX Nienke

  • 30 Januari 2012 - 10:03

    Anja:

    Sanne, graag willen wij jou bedanken voor je mooie reisverslagen. Dat wordt lang nagenieten voor jou als je thuis bent, wat zal je nog lang weg zwijmelen met in gedachten australie en n.zeeland, van mij mag je. Wens je een goede terugreis en geniet nog eeeeeeeven|.Bereid je alvast maar voor op een koude terugkomst maar hopelijk met een warm onthaal. gr. anja.

  • 30 Januari 2012 - 10:56

    Bella:

    Wat geweldig dat je zo veel hebt beleefd en zoveel dingen hebt gedaan waarvan je dacht dat je ze misschien nooit zou gaan doen, en nu toch allerlei dingen hebt gedaan die je van jezelf niet had verwacht. Super om te horen dat je er een gweldige tijd hebt gehad en nu een hele leuke herinnering er aan hebt overgehouden.
    Wens je een fijne vlucht naar huis en heel thuis komen graag, en wil nog graag tot vervelends toe horen van jou hoe je het daar hebt gehad want dat is toch anders dan via de pc.

    Groetjes en liefs Bella en Henk.

  • 30 Januari 2012 - 11:04

    Nancy:

    Lieve Sanne,

    Dank voor je leuke verslagen. Super dat je zo genoten hebt. Had ook niet anders verwacht. Hele goede reis terug!!

    Liefs Nancy

  • 30 Januari 2012 - 16:33

    De Buurtjes:

    Hey die Sanne,

    Wat vliegt de tijd voorbij als je het naar je zin hebt he ?? Super die mooie verslagen van je en we komen volgende week wel langs om het liveverslag te horen.

    Groeten van nr. 9a en een hele goede reis terug gewenst.

  • 30 Januari 2012 - 22:32

    Tineke:

    Nog een laatste verslag van jou meid, geweldig.Wij zijn zo trots op jou.Dat je het aandurfde ,wat je allemaal gedaan en gezien hebt . Super tot zaterdag lieverd.Dikke kus papa en mama

  • 31 Januari 2012 - 08:33

    Henny En Jack:

    hoi sanne
    Vanaf de kolkakkers wensen we je een goeie terugreis. ook wij horen graag je verhalen aan .zie je gauw. kus van ons allen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken in Austalie en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2012

Tijd van mijn leven!

27 Januari 2012

Kiwi Experience!!

17 Januari 2012

Nog een keer verlieft!!

10 Januari 2012

Kiwi's!!

05 Januari 2012

3 bier en een halve fles rum
Sanne

Actief sinds 15 Sept. 2011
Verslag gelezen: 1906
Totaal aantal bezoekers 15306

Voorgaande reizen:

08 November 2011 - 15 Februari 2012

Backpacken in Austalie en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: