Land down under!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu Land down under!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

Land down under!!

Door: sannelubberman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 November 2011 | Australië, Sydney

Ze zeggen echt niks te veel wanneer er wordt gezegt dat Australie een Land down under is, want jemig wat een eind vliegen! Maar EINDELIJK ben ik er!! Na een gigantisch lange vlucht van 22 uur en 2 keer een stopover in Londen en Singapore ben ik dan nu toch echt in Sydney.
Gisteren ben ik om 8 uur geland en opgehaald op het vliegveld.
Aangekomen in mijn hostel, die vol zit met dronken engelsen, kreeg ik meteen een upgrade naar een wat mooiere kamer omdat de goedkopere kamers vol zaten. Dus daar was ik wel heel erg blij mee!

Ik ben nu bij AIFS waar ik dacht vandaag een workshop te hebben, alleen deze heb ik pas morgen. Dus dan maar even gebruik maken van free internet.

toen ik hier heen liep (ik moet echt werken aan mijn conditie, de straten lopen hier steil omhoog) kwam ik langs Sydney Harbour, alleen dat viel een beetje tegen maar misschien komt dat omdat het nu regent. Het is niet zulk heel mooi weer, wel heel warm maar heb meteen een paraplu moeten kopen.
Ook mijn wereldstekker deed het niet dus ik heb maar even een nieuwe gekocht.
Dus Lara, mijn stijltang kon ik nog niet gebruiken ;).

De mensen hier zijn echt heel leuk! Je hoeft maar een winkel binnen te stappen en ze willen weten waar je vandaan komt, waar je slaapt en waar je heen gaat.
En heb al heel veel leuke mensen ontmoet in mijn hostel en tijdens de vlucht.

Ik weet nog niet precies hoe lang ik hier blijf. Morgen moet ik naar een ander hostel dus daar ga ik eerst maar even achteraan.
Waarschijnlijk ga ik volgende week naar Melbourne, en vanuit daar the great ocean road naar Adelaide. Vanuit Adelaide vlieg ik naar Nieuw-Zeeland. Ik kan er 4 weken over doen, dus denk dat ik tijd zat heb.

Tot de volgende keer

  • 10 November 2011 - 08:37

    Tineke :):

    Lief vriendinnetje!

    Wat goed om te lezen dat de vlucht allemaal goed is gegaan! En vooral dat je al wat leuke mensen hebt ontmoet! Ik had nog even met je ouders gebeld om te horen hoe je vertrek was geweest, je bent echt een kanjer! Ontzettend gaaf al die dingen die je gaat doen en bewonderen!
    Die upgrade van kamer is inderdaad niet verkeerd, maar gelijk een plu gekocht?! Hah! Net zoals in Scheveningen? dat hoop ik toch niet! ;)

    Ik denk aan je lieverd, en volop genieten daar!!!
    Heeel veel liefs en een dikke knuf van mij!!!

  • 10 November 2011 - 12:22

    Geke:

    Hoi Sanne,

    Wat fijn dat alles goed verlopen is en dat je op bestemming bent. Nu maar volop gaan genieten en we wachten met spanning op de eerste foto's.

    Geniet er van,

    Groeten van de buurtjes op 9a

  • 10 November 2011 - 22:31

    Karin :

    Hallo collega, super dat je goed bent aangekomen! Hoop dat je volop gaat genieten. Veel plezier en we zullen je blijven 'volgen'.
    Groetjes Marcel & Karin

  • 11 November 2011 - 12:31

    Aaltje Bos:

    Namens ons allemaal:
    Heel veel plezier! We houden je zeker in de gaten. (Leuk hoor, zo'n website)
    Groeten

  • 11 November 2011 - 19:29

    Ingeborg:

    Lubjee...

    Ohh meissie vet cool, borgie is echt jaloers!! Gelukkig gaat alles goed :D nu lekker gaan genieten!

    Tot het volgende verslagje...

    Liefs en dikke kus Ingeborg en Liselot

  • 16 November 2011 - 13:16

    Manon:

    Haha, nou we mogen niet klagen. Als het in Nederland af en toe al vriest ;).
    Ja klopt, nog 3,5 week! Leef er inderdaad steeds meer naar toe nu. Maar ja het duurd nog eventjes he haha.
    Maar ik ga zeker nog even genieten, maar als ik thuis ben ga ik daar ook zeker weer van genieten :).

    Tot snel!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken in Austalie en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2012

Tijd van mijn leven!

27 Januari 2012

Kiwi Experience!!

17 Januari 2012

Nog een keer verlieft!!

10 Januari 2012

Kiwi's!!

05 Januari 2012

3 bier en een halve fles rum
Sanne

Actief sinds 15 Sept. 2011
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 15315

Voorgaande reizen:

08 November 2011 - 15 Februari 2012

Backpacken in Austalie en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: